کنفرانس بین المللی ADVED 2016- 2در رابطه با پیشرفتهای علوم اجتماعی و آموزشی

استانبول ترکیه

دومین دوره همایش بین المللی ADVED 2016 در رابطه با پیشرفتهای علوم آموزشی و اجتماعی :

ADVED 2016 یک کنفرانس بین المللی چند رشته ای و میان رشته ای است که این فرصت ایده آل را برای گرد هم آوردن اساتید، پژوهشگران و دانشجویان آموزش عالی رشته های مختلف، بحث در مورد مسائل جدید، و کشف تحقیقات اخیر در تمام زمینه های آموزش، علوم اجتماعی و علوم انسانی در یک فضای چند فرهنگی فراهم می کند.

شما قادر به اشتراک گذاشتن تمام تجارب خود با دیگر متخصصان در یک فضای بین المللی خواهید بود. این کنفرانس در سطح بین المللی برگزار می شود. انتظار می رود که تعداد زیادی از شرکت کنندگان از بیش از 70 کشور مختلف در سراسر جهان در این کنفرانس حضور داشته باشند.

موضوعات کنفرانس:
شامل موارد زیر است اما محدود نمی باشد:
تمام حوزه های آموزش و پرورش؛ ارتباطات، حسابداری، امور مالی، اقتصاد، مدیریت، کسب و کار، بازاریابی، آموزش و پرورش، جامعه شناسی، روانشناسی، علوم سیاسی، حقوق و تمام حوزه های دیگر از علوم اجتماعی؛ همچنین تمام زمینه های علوم انسانی از جمله انسان شناسی، باستان شناسی، معماری، هنر، اخلاق، مطالعات فرهنگ عامه، تاریخ، مطالعات زبان، ادبیات، مطالعات روش، موسیقی، فلسفه، شعر، تئاتر و دیگر موضوعات.

تاریخ های مهم برای مقالات:
– مهلت ارسال مقالات: 20 اوت 2016
– مهلت ارسال مقاله نهایی: 3 سپتامبر 2016
– مهلت ثبت نام نویسندگان: 3 سپتامبر 2016
– تاریخ کنفرانس:10-12اکتبر، 2016- استانبول، ترکیه

انتشارات:
1. تمام مقالات کامل پذیرفته به صورت خلاصه و مجموعه مقالات CD-ROM (کتاب های الکترونیکی)و با شماره ISBN منتشر می شود و به شرکت کنندگان در روز کنفرانس داده خواهد شد.
2. شرکت کنندگان همچنین قادر به دسترسی به  خلاصه مقاله و مقالات کتاب الکترونیکی از طریق سایت اینترنتی  OCERINTالکترونیکی کتابخانه (http://www.ocerint.org/index.php/digital-library)  برای دانلود خواهند بود.

  1. خلاصه و مجموعه مقالات ADVED15در Google Scholar گنجانده شده و برای دریافت ISI به کمیته های ویرایش فرستاده خواهند شد.

برای ثبت نام کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت کنفرانس مراجعه نمایید:

http://www.ocerint.org/adved16/

منبع: کانون مشاوران ایران

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.